De consument verlangt in toenemende mate een authentieke gastvrijheidsbeleving bij een bezoek aan een locatie. In de tijd waar online niet meer is weg te denken in het koopproces, zeker door de impact van covid-19, is het essentieel om onderscheidend te zijn met die beleving in de ‘bricks’ winkels. De consument weten te verrassen, verwennen, verleiden, verwonderen, verblijden en zeker persoonlijk te verbinden. Een bezoek waarover wordt gesproken en waardoor je ambassadeur wordt. Niet alleen in jouw winkel(s) maar ook daarbuiten. Dat het dé ontmoetingsplek wordt voor jouw klanten. Maar hoe dan?

Inhoud

In deze MasterClass krijg je als ondernemer en manager inzichten en handvaten aangereikt om zelf een authentieke gastvrijheidsbeleving te gaan creëren. Te anticiperen op de trends in het consumentengedrag van nu én passend bij jouw (vernieuwde) missie, visie en ambitie van jouw onderneming en winkel. Samen met jouw team die het visitekaartje zijn van jouw onderneming of winkel. Die het verschil maken en die je ook persoonlijk moet verbinden.

De beleving vertalen we in uitgangspunten naar:

  • de customer journey in maar ook buiten de winkel
  • ideeën van nieuwe diensten en services
  • kansen voor de Retailjaarkalender (landelijk en/of lokaal)
  • het gewenste gedrag van jouw personeel / team in gedrag: hét visitekaartje naar de bezoekers
  • het sturen op gastvrijheidsbeleving zodat prestaties zoals aantal artikelen per bon, conversie, nps scores et cetera stijgen

Innovatie anno nu is een vereiste. Het resultaat van deze MasterClass: inspiraties over gastvrijheid, best practices, een eigen (vernieuwde) missie over gastvrijheid inclusief een concreet plan van aanpak om die sfeerbeleving te gaan bieden en extra omzet, traffic en klant- maar ook medewerker loyaliteit te realiseren. En hoe stuur je op die gastvrijheidsbeleving zodat die omzet stijgt. Bewezen succes: door gastvrijheidsbeleving te bieden stijgen de prestaties.

Per Masterclass krijgt elke deelnemer drie weken van te voren een uitgebreide online toolkit. Hierin zitten onder andere de voorbereidende opdrachten, tips en de eerste adviezen.

Speciale aanbieding: boek jij een MasterClass t.w.v. €395,- excl. btw? Dan betaalt Prins Petfoods €100,- mee! 

Over Marja

Marja Groen is directeur oprichtster van La Differenza, hét Retailatelier (anno 2007). Het bureau voor het creëren van een iconische imagobeleving met focus op gastvrijheid en sfeercreatie. In co creatie ontwikkelen zij de authentieke merk-/gastvrijheidsbeleving van de formule of het merk. Het resultaat? Bewezen groei in omzet, traffic, loyaliteit en imagobeleving.

Marja is Retailexpert, inspiratiebron, creatief en sparring partner van ondernemers in Retail. Zelf heeft zij meer dan 30 jaar ervaring in Retail, Leisure en Horeca. Ontdek La Differenza op www.ladifferenza.biz.

Toon op campagnepagina
Klantenbinding
356,95
Nog 12 plaatsen beschikbaar
Cursus opties
219
MasterClass Creatie Gastvrijheidsbeleving
€356,95
220
Combinatie 4 MasterClasses +Retailtour (gratis)
€1.427,80
19:30 - 21:30 uur
Cursusvorm
Op locatie
Organisator
Edupet
Docent(en)

Informatie

Heb je nog vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op.

Ga naar contact